понедељак, 30. март 2009.

Мирослав Б: Душанић: Залазак сунца

Моја прва пјесма:
написана је 1978. године као писмени рад на часу (тадашњег) српско-хрватског / хрватско-српског језика, код моје изванредне наставнице Стојанке Новић.

© by Bojan Mavsar - Intermezzo In Heaven
Залазак сунца

Гаси се ватра жар полако тиња
задњи трачак свјетла на западу гине
сахрана му тихо ка гробљу корача
кроз алеју звијезда под окриљем тмине

Угашене ватре гар разноси вјетар
јецајући болно у души пјесника
два блистава ока унакази гавран
пролише се сузе теже од челика

У поплави тмине новембарске ноћи
нестао је грумен небескога злата
спасите ме људи у тами се губим
већ осјећам њене прсте око врата
(1978)

Мирослав Б: Душанић

1 коментар:

Savko Pećić Pesa је рекао...

Пријатељу прво си ме подсјетио на наставницу Стојанку, коју сам већ био избрисао из сјећања. Било је то доба акција, кад си ишао у школу, па ако се сјећаш излазака на Мотајицу и садње борића. Тада сам ја био предсједник Савеза горана. Било, па прошло. Јуче сам неком другом потребом ишао на Мотајицу, па сам видио те борове, велике , али и ми сњима старимо ,а младости се подсјећамо!