понедељак, 20. јул 2009.

Дјетелина са четири листа

© by Pero Vaslić - Djetelina sa četiri lista

4 коментара:

Vaslić Pero је рекао...

Gdje si dobri čovječe,nema te danima a nema ni Savka?Gdje ste nestali?
Pozdrav
Pero

Миррослав Б Душанић је рекао...

Драги Перо,

за мене могу да кажем да сам озбиљно болестан, да ми све теже падају и годишњице очеве смрти али и немогућност (због „више силе“) посјете мајци и родном крају...

...а Савко је више присутан на „Панорамију“, јер је његов „најдражи“ читалац (женског рода) на годишњем одмору - као да он нема и других читалаца... Он недостаје и мени много, али пошто је старији ја морам да „ћутим и трпим“...

Поздрав од М. Б. Душанић

Vaslić Pero је рекао...

Ovo što pišeš za tebe me je toliko ražalostilo da me je žena pitala zašto plačem,ne usuđejem se ništa da dalje da te pitam,naročito ovako javno.Jedino ti mogu za sada reći,Bog te sigurno voli i on može sve,moli se a i mi ćemo

mdsol је рекао...

Um trevo de quatro folhas! Boa sorte.

:)))