субота, 16. јануар 2010.

Мирослав Б. Душанић: Још је сезона ловна а потом у етно камп

Још је сезона ловна
а потом у етнокамп

јасно и прецизно
дан за даном
к‘о швајцарски
сат

и дамар срца
и самртнички
зној
кап по кап

у великом часу
Историје
на Балкану
научи ме рат:

да

нисам у центру
нисам ни десно
а ни лијево
да сам ту негдје
тек онако
хришћански
скромно
Православно
зато ме а да не
одговара може
да убије и
прогони свако
на кугли
земаљској
и то плански

ако

отворим уста
језик чупају
вуку а ако
покушам да
се браним
сијеку десну
и лијеву руку
за већи отпор
скрате ме за
главу цијелу
стријељају и
псе и мачке
у нашм селу
тако да оно
остаје пусто

и

могао бих да
набрајам
сате дуге
неправде
муке и биједе
ал‘ не вриједи
чак и за ово
мало ријечи
сигурно ми
казна слиједи

јер

на моју врсту
сезона ловна
траје још и
трајаће неко
вријеме а
онда ће кажу
по закону у
резервату да
заштите цијело
Србско племе

Мирослав Б. Душанић

1 коментар:

Savko Pećić Pesa је рекао...

Потпуно реалистично и објективно мисаоно написано и преточено идеју једне пјесме, која бунтвнички још једном хоће да се једном престану разбијати наши пехари живота, па били они слатки или горики, нека остану наши, на нашем, и нека их више нико не разбија.
Поздрав пријатељу . Шта могу рећи,само одлично речено, али нажалост то је стварност и туга нашег рода.