петак, 10. јун 2011.

Zlatoplav svet za Marinu Cvetajevu

ZLATOPLAV-U, ZLATO-U-STI-H

Od kamena kruševičjeg –
Gnezda ptičjeg

Od drhtavog
Toplog sršca lastavičjeg

Od sipkavih oskoruški –
žutih kruški

Od čipkavih bagremovih
Minđuški – slog

U plaveno
Sladoveno
Glog

Medovni dud
Dedovni dud
Od milíne
Od svilíne
Od kupine

Od zelenih orah-ljuski
Zlato-u-stih!

© by Verica Tričković


PREDSPAVANKA

Zdraviš li mi,
Zlatoplave?
Spavaš li mi
Snom tananim?

Sa pticama
I zvezdama
Kao i ja
Zoriš li mi?

Zboriš li mi,
S jesenjem
Rujiš li mi?
Šumoriš li pod jasenjem
Rujnim lišćem?

Plaviš li mi sanooko,
Zlatiš li mi:
Prepoznaš li golubice
Golub-tice?
Sleću li Ti
Pod zlaćane trepavice:

Kriliš li ih?
Svíle li kroz miholj-svilu
Zlatni prsti?
Pregrštima pune li su
U miholje
Tebe dolje?

U džepovima
Čuvaš li za mene
Drenke
Sladovenke?

Darovenke:
Za uzdának
Mirišljave
Dunje meke?

© by Verica Tričković

Нема коментара: