понедељак, 16. јануар 2012.

Мирослав Б. Душанић: А мислио сам: Ријечи су ми као тестера*


А мислио сам: Ријечи су ми као тестера*

                        и човјек никад не зна
                        куд смјера пут:
                        на пир, на спровод или на кармин?
                       (Мирослав Крлежа)

Пред одлазак у болницу
увиђам: Ријечи су ми
празне,
наивне и плиновите.
И немоћне су.
И неотпорне су на студен.

Трудим се да сачувам
смиреност: Но, ријечи ми
одмах по изговору
умиру,
туробно и тихо,
у налету олује и сјеверне кише.

Мирослав Б. Душанић

*
Ако се поново сретнемо биће ми веома драго
Ако се не сретнемо било ми је с Вама лијепо


© by Pretty (Krasondar/Russia)

6 коментара:

ТОДОРА ШКОРО је рекао...

Нећемо се ни растајати, драги пријатељу... А за речи не брини, што су варљиве и непостојане, или ти се сад чини да су такве. И не плаши се да ти оне више неће значити, кад им се поново вратиш, хоће. А тада, биће пуније, снажније, истинитије, као и ти што ћеш бити.
Искушења нам долазе да их побеђујемо, можда су твоја превелика, али можеш ти то, знам. И желим јако. И молим се за то.
Увек твоја пријатељица,
Тодора

Lara Rostov је рекао...

Želim Ti brz oporavak i da sve protekne kako treba.Iskreno se nadam da će ciklus tužnih misli ostati samo deo pesničkih misli i da će u buduće biti sve više minuta sreće....Čekamo te na starom mestu i nemoj kasniti!
Veliki pozdrav i svako dobro!

Александар Марић је рекао...

Драги Миро,
моли се Богу и своме кућном свецу, јер ниси сам и никада ниси остављен то је само прелесни осећај.
Нека ти Господ да здравља и све оно што је за твоје спасење потребно.

Читамо се!

Bravarica је рекао...

Kao prvo - da ste odmah izbrisali taj blesavo jarki, žuti pravougaonik sa vatreno crvenim slovima! Čuj! Ako...?

Osmeh na lice i širom otvorite sebe da primite gomilu ove pozitivne energije što ću Vam slati svakodnevno da nam se što pre vratite... jer! ja obožavam naše veze i ovako sebična, želim da ih što pre ponovo vidim tamo - gde i pripadaju:)))

Svako dobro i... čitamo se uskoro!

Savko Pećić Pesa је рекао...

Звијезде никада не гасну
оне сјају увијек
твој дух и твоја снага
моћ и живот у патњи
даје за право тврдњи
да си и теже препреке
савлађивао и издржавао
зато на нашу радост
и твоју уз Божију помоћ
твој моћни ехо
још ће се дуго чути

До сусретања !

Vaslić Pero је рекао...

Драги Мирославе,
радује ме што и овде видим многе ријечи охрабрења теби упућене као и спремност на молитву за твој успјешан опоравак чему се и ја придружујем,а тебе молим да вјерујеш да ће све бити добро а и сам наш Господ у Јеванђељу по Марку каже;
А Исус рече му: ако можеш вјеровати: све је могуће ономе који вјерује.

Поздрав