петак, 11. новембар 2016.

Стојан Богдановић: ОЂЕ И НАМО

ОЂЕ И НАМО

Данас ми поштар испоручи примјерак књиге коју ми је пријатељ Стојан прослиједио о свом трошку, а то и није први пут... И док неки са писањем зарађују солидно (тираж им откупљују за библиотеке или финансирају ко зна зашто...) мој пријатељ са сваком објављеном књигом постаје сиромашнији. То сиромашнији се односи на џеп, на ону његову цркавицу од пензије, која се истопи на поштарине... 
Наравно да сам овим поклоном почаствован. Моја радост је велика, а за ову књигу је и посебна, јер је моја маленкост у њој потписана као главни и одговорни уредник... 
Волим мирис свјеже штампане књиге. Волим Стојанов начин писања. Његово не/обично (не/обавезно) ћаскање. Па добро ми дошао у дом, Стојане! Кад не иде друкчије, ћаскајмо и овако...

ISBN: 978-86-6399-026-5
ВРЕМЕ ЛИПА

Једнога дана, дешавало ми се то често, идући улицом Војводе Танкосића, сретосмо се. Изненађење би намах. Сретоше нам се очи. Разменисмо осмехе. Ти спусти поглед и продужи. Наравно да сам се окренуо. Све ми се окренуло. Био је месец липа. Још осјећам тај твој мирис.

Стојан Богдановић

Нема коментара: